Pasi de urmat pentru RETURNEREA produselor Raus

Conditii de retur

Conditiile in care puteti returna produsele Raus

Renuntarea produselor cumparate fara invocarea vreunui motiv, conform legii comertului la distanta (Ordonanta Guvernului nr. 34/2014)

Daca produsul comandat nu este ceea ce ti-ai dorit, il poti returna pentru a fi schimbat sau pentru returnarea valorii produsului (mai putin cheltuielile de transport) intr-un interval de timp de 14 zile lucratoare de la data achizitiei, fara invocarea unui motiv si fara penalitati.

Pasi de urmat pentru RETURNEREA produsului:

1. Completati formularul de retur - Formularul de Retur; acest lucru este necesar pentru a putea procesa in termen cat mai scurt Returul si a va trimite un produs inlocuitor sau pentru a va returna banii.

2. Ambalati produsele pe care doriti sa le returnati - produsul in ambalaj original trebuie pus in alta cutie astfel incat nici produsul nici ambalajul sa nu sufere stricaciuni!

3. In colet adaugati - certificatul de garantie (unde e cazul), copia dupa factura si Formularul de retur completat (in caz ca nu l-ati completat si trimis deja spre noi).

4. Trimiteti prin Fan Courier coletul la adresa: Magazin Raus str. Bolyai nr 3/6 B loc. Targu-Mures, Jud. Mures.

Cheltuielile pentru returul produselor sunt suportate de catre client.

Rambursarea contravalorii produsului returnat se va face in cel mult 14 de zile de la Retur prin transfer bancar in contul IBAN specificat in Formularul de Retur. 

IMPORTANT

Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate, fara urme ale utilizarii. Coletul in care returnati produsul trebuie sa mai contina: etichetele intacte ale produselor. 

2. Produse defecte sau care prezinta deteriorari in momentul primirii/receptiei

Facem tot posibilul ca produsele sa fie livrate fara defecte. Insa in cazul in care primiti un produs defect, tot ce aveti de facut este sa contactati echipa  RAUS  si vom aranja ca produsul sa fie inlocuit. Si in acest caz va rugam sa completati Formularul de Retur. Daca produsul primit este nefunctional in primele 24-72 de ore de la receptie, puteti reclama acest lucru si solicita inlocuirea produsului cu un produs nou sau rambursarea contravalorii acestuia. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, sunt suportate de RAUS. Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor.

3. Produse livrate gresit 

Daca vi s-a livrat alt produs decat cel comandat va rugam sa semnalati cat mai curand acest lucru pentru a returna produsul si a fi inlocuit cu cel corect. Procedura de returnare incepe tot prin completarea Formularului de Retur si completarea tuturor campurilor de acolo. Toate costurile de retur si transport al produsului corect vor fi suportate de RAUS.Daca produsul comandat se dovedeste a nu fi conform cu specificatiile din oferta noastra, puteti returna produsul pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. Va rugam sa completati pentru acest lucru Formularul de Retur. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, veti plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de RAUS.

Observatii generale 

Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare de nevandabilitate duce la refuzarea returului.